Servis

ADIM ADIM SERVİS

Bilişim ürünleri için yerinde verilen servisler bakım ve güncelleme
çalışmaları için uzman ekibimiz ve kalite sertifikalarımızla yanınızdayız.

Beş basamaktan oluşan servis kalite sistemimizi ve belgelerimiz.

  • 01 Servis Kaydı

    Ürünlerin servis ihtiyaçları için kayıt açılması ve sistemin bir ID vererek ürünlerin takip edilmesini amaçlar

  • 02 Arıza Tipi

    Açılan servis kaygını sınıflandırır, güncelleme, donanım hatası, yazılım hatası gibi başlıklara altında toplar

  • 03 Müdahale

    Servisin açılan kayıtlar doğrultusunda ürüne müdahale etmesi gerektiğinde üretici ile görüşüp müşteri memnuniyeti artırmasıdır.

  • 04 Servisin Bitişi

    Gerekli sorun çözülmesi ile birlikte sistemin işlevsel hale getirilmesi ve kullanıcıya bilgi verilmesi aşamasıdır.

  • 05 Test

    Ürünün işlevsel hale gelmesi ile birlikte ürün üzerinde yapılan testtir. Sistemin tekrar aynı hatayı vermemesi için test gereklidir.

İşiniz için en iyi servis ağı

Cisco, HP Enterprise ve DELL EMC ürünleri için kurulum güncelleme, yerinde bakım servis hizmetleri
sertifikalarımız kapsamında yapılmaktadır.

  • Zaman Bazlı

    • Garantinin uzatılması
    • BT ürünlerinin ekonomik ömürlerinin uzatılması
    • Sürekli bakım ile güncel risklerden koruma
    • Üretici garantisi optimizasyonu
    • Ürün değişim

  • Ürün Bazlı

    • Cisco Network Ürünleri
    • Cisco Sunucu ve Video Konferans
    • HPE Storage ve Sunucu Ürünleri
    • DELL EMC Sunucu, PC, Notebook ve EMC Storage
    • Axis Kamera
    • Sensys Radar Servisi

  • Sertifika Bazlı

    • Uzun dönem bakım ISO 27001 kapsamında
    • Hizmet yeterlilik kapsamında: DELL, Cisco, HP, Sensys Ürünleri
    • ISO 20001-1 Bilgi Teknolojileri Servis Yönetimi Standardı
    • ISO 27001:2013 ISO 14001:2004  ISO 18001:2007 ISO 9001:2008 ISO 21000

  • Yazılım Bazlı

    • Sürekli Eleman Bulundurma
    • Anında Müdahale
    • Çağrı Merkezi
    • Spice belgesine sahip ve PMP sertifikalı uzman kadro